O zi în Balcic. Vizită la Castelul Reginei Maria

Când spun Balcic, primul lucru la care mă gândesc este Castelul Reginei Maria, un loc ce mi-a rămas la suflet după ce l-am vizitat, nu numai pentru frumusețea lui ci și pentru admirația pe care i-o port celei care a iubit cel mai mult acest tărâm.

Regina Maria a rămas în istorie ca o figură care s-a impus în viața politică într-o perioadă în care acțiunile femeilor erau invizibile în acest domeniu. M-au impresionat curajul, umanismul și generozitatea sa. „Regina Soldat” sau „Mama răniților”, cum mai era numită, și-a câștigat aprecierea și iubirea oamenilor datorită sufletului său plin de bunătate și milă, a caracterului său puternic și a acțiunilor sale pline de îndrăzneală.

Castelul din Balcic a fost locul ei preferat în care se refugia spre a se odihni și regăsi. „Balcicul pentru mine a devenit un colţ de linişte şi odihnă, unde mă duc să-mi împrospătez sufletul şi trupul. Balcicul este casa mea de vis, inima mea”.

9 gânduri despre „O zi în Balcic. Vizită la Castelul Reginei Maria

    1. M-ati coplesit cu atatea lucruri frumoase spuse. Sunteti generoasa, spontana si sincera, iar atunci cand oferiti ceva, stiu ca o faceti cu tot sufletul. Ma bucur ca ne cunoastem. ❤

      Apreciază

  1. „…am lăsat în urmă Balcicul și ne-am îndreptat spre Nessebar, punctul final al vacanței noastre la malul mării în Bulgaria, dar despre asta voi scrie într-un alt articol.”

    Se poate mai repede? 🙂 Peste 3 saptamâni voi fi acolo si „ma doare ochii” 🙂 de când tot astept acest articol…
    Si o rugaminte: unde ati parcat masina în Balcic? Multumesc!

    Apreciază

    1. Din păcate ariticolul despre Nessebar este în așteptare pe termen nelimitat…am rătăcit cardul cu fotografii și nu am cu ce ilustra. 😦 Îmi pare rău că vă las cu ”ochii în soare” :), dar dacă vă pot ajuta cu altceva…cu drag. În Balcic am avut parcare în curtea hotelului la care ne-am cazat, iar în oraș ne-am deplasat numai pe jos.

      Apreciază

Lasă un răspuns

